Viestintä ja markkinointi -toiminto tukee Syken strategiaa suunnittelemalla, kehittämällä ja koordinoimalla ulkoista viestintää, työyhteisöviestintää, markkinointia ja yhteisökuvan hallintaa sekä tuottamalla niihin liittyviä viestintäpalveluita ja -tuotteita. Toiminnalla luodaan edellytyksiä Syken yhteiskunnalliselle ja kansainväliselle vaikuttamiselle.
Viestinnän ja markkinoinnin -toiminnossa on kaksi ryhmää
Lisätietoja
Viestintä- ja markkinnointi -toiminnon ryhmien tehtävät
Viestintäryhmä
- Suunnittelee ja kehittää tutkimus- ja asiantuntijaviestintää ja sen vaikuttavuutta.
- Suunnittelee ja kehittää mediapalveluita sekä Syken verkkopalvelutoimintaa.
- Tuottaa viestintäpalveluita ja sisältöä eri viestintäkanaviin.
- Ylläpitää ja kehittää Syken viestintäkanavia.
- Neuvoo, ohjeistaa ja valmentaa henkilöstöä viestintätyössä.
- Osallistuu hankkeisiin ja hankehakemusten valmisteluun.
Markkinointiryhmä
- Vastaa brändinhallinnasta ja kehittää Syken näkyvyyttä.
- Suunnittelee ja kehittää työyhteisöviestintää.
- Tuottaa ja kehittää markkinointipalveluja ja -tuotteita.
- Tarjoaa visuaalisen viestinnän palveluja.
- Tukee asiakastoimintaa ja järjestää Syken sidosryhmätapahtumia.
- Neuvoo, ohjeistaa ja valmentaa henkilöstöä brändinhallinnassa ja työyhteisöviestinnässä.